Tervetuloa Lankapirttiin!

Oli kiva, kun poikkesit pirttiini. Toivottavasti viihdyt täällä ja tulet toistekin.
Suurin osa kuvistani suurenee klikkaamalla niitä.

perjantai 21. tammikuuta 2011

Tunnustus


Tunnustuksia on taas liikkeella Blogistaniassa, kuten varmaan useimmat ovat havainneetkin.  Ja monet päässeet niistä jo osallisiksikin, kuten minäkin.



 Aava ja Kisa olivat muistaneet minuakin näillä tunnuksilla, lämmin kiitokseni blogeihin Aavan nurkka ja Puikkojen viemää!


Mukavalta nämä tunnustukset tuntuvat saadessa, mutta kun ne vaativatkin jotain. Nytkin minun pitäisi kertoa teille jotain itsestäni, sillä tällainen saate seurasi mukana: Tunnustuksen vastaanottajan tulee kertoa 7 faktaa itsestään. Mitähän minä nyt tällä kertaa teille kertoisin, kun en haluaisi toistaa vanhojakaan. 


1. Samantapaisia tunnustuksia olen tehnyt aiemminkin ja minusta tuntuu, että ainakin pitkäaikaisimmat lukijani tuntevat minut aivan riittävän hyvin.  ;)

2.
Mielipuuhaani on kaikenlainen käsityön teko, mikä ei liene mikään yllätys.  Toinen on lukeminen, jota harrastan iltaisin nukkumaan käydessä. Joskus saattaa lipsahtaa aamupuoleen yötä siinä touhussa.



3. Kudon mielelläni sukkia.  Sen huomasin taas hiljattain, kun useiden lapasten teon jälkeen panin alulle ensimmäiset sukat.


4.
Olen ollut 42v naimisissa saman miehen kanssa ja viihdyn edelleen hyvin hänen seurassaan. Meillä on kaksi aikuista lasta (tytär ja poika), ei lapsenlapsia.

5.
Voi kai sanoa, että olen palannut juurilleni, kun muutimme tänne Kempeleeseen keväällä 2008.  Oulusta lähdin
vuonna 1965 "maailmalle" Rovaniemelle asti.

6.
Rovaniemellä en aikonut olla päivääkään yli suunnitellusta kahdesta ja puolesta vuodesta, mutta olinkin melkein 21. vuotta.  Se opetti minut välttämään sanontaa "en koskaan..."

7.
Televisiota en yleensä katso, kun sieltä ei tule minulle mieleisiä ohjelmia. Joskus sentään joitain asiaohjelmia ja muutamia valittuja viihdeohjelmia.





Tähän leikkiinhän kuuluu, että tunnustus pitää antaa eteenpäin viidelletoista blogille ja kertoa tunnustuksesta heille omassa blogissaan. Mutta minä olen taas tylsä  - olen ollut ennenkin -   enkä rupea pohtimaan, kenelle tämän antaisin eteen päin, kun valinnassa on runsauden pula. Ja toisaalta tämähän on jo ollut kovin monissa blogeissa esillä.  Siksipä ehdotankin, että jokainen halukas ottaa tämän mukaansa. Toivottavasti vain jättää kommenttiin minulle tiedon, että tiedän käydä lukemassa  tunnustuksiaan. 


Ja taas on viikonloppu alkamassa ja saan toivottaa kaikille hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Se saa minut iloiseksi.