Tervetuloa Lankapirttiin!

Oli kiva, kun poikkesit pirttiini. Toivottavasti viihdyt täällä ja tulet toistekin.
Suurin osa kuvistani suurenee klikkaamalla niitä.

tiistai 20. joulukuuta 2011

Ihana jouluyllätys


Sain ihanan jouluyllätyksen tänään!  Jo eilen itellooni oli tuonut postilaatikkoomme ilmoituksen isosta kirejähetyksestä, jonka saisin hakea postista.  Maltoin juuri ja juuri odottaa tähän päivään, jolloin kauppareissulla voisin poiketa postiin. 

Lähetys oli spontaanilta sekatyöläiseltä Tintiltä, jolla oli arpajaiset blogissaan joskus helmikuussa. Ja minä voitin päävoiton! Silloin olin lähdössä epämääräiseksi ajaksi Lappiin, joten ilmoitin Tintille, ettei lähetyksellä ole kiirettä. Noo olen ehtinyt jo olla kotonakin hyvän aikaa ja tehdä sen jälkeen jonkun muunkin pikkumatkan, niin että asia jo unohtui mielestäni.  Nyt tuli siis täydellisenä yllätyksenä!


 Tällainen ihana sisältö siitä paketista löytyi:  lankaa, käsityöpussi ja silmukkamerkkejä eikä ollenkaan vähäisimpänä tuo käsintehty kortti.



Lanka ja pussi ovat sävysävyyn, molemmat kauniin sinisiä (yläkuvassa väri oikeampi ainakin minun näytössäni).  Lanka on latvialaista ja alkuperämaansa takia erityisen mielenkiintoinen tuttavuus, sillä en ole tainnut ennen edes kädessäni pitää latvialaista lankaa saati kutonut siitä jotain. Minua miellyttää myös langan ohuus, minähän teen mieluimmin ohuesta langasta.  Käsityöpussi vaikuttaa mainiolta ja pääsee varmasti käyttöön sekin, kun kuljetan käsityötäni usein mukana milloin missäkin. Pussia tutkailin tarkasti ja mietin, onkohan Tintti itse tehnyt sen. Olipa kuka tahansa tehnyt, niin on hyvin suunniteltu ja tehty, oikein siistiä työtä.


 Kortissa on kaunis heijastinlangasta tehty koriste, joka saattaa päästä meillä ensin kuuseen ja sitten vielä heijastimeksi, jos nyt raskin irrottaa sen tuosta kortista.  Ja sokerina pohjalla nämä kauniit silmukkamerkit!  Aivan kuin Tintti olisi osannut lukea ajatukseni!  Minun silmukkamerkkini nimittäin alkavat olla huonossa kunnossa, osa on mennyt rikki ja osa on hukassa. Olenkin miettinyt, mistä löytäisin kauniita ja hyviä silmukkamerkkejä.  Ja tässä niitä nyt on!  Huomaathan muuten, että kortti ja silmukkamerkitkin ovat sävy sävyyn!

Olen tosi tyytyväinen voittooni, Kiitos sinulle Tintti!  Voin vain ihmetellä, miten osasit niin minun näköisen paketin minulle koota. Kaikki siinä on todella kuin tietäisit minun ajatukseni ja tarpeeni.


7 kommenttia:

  1. Onpa ollut mukava yllätys!
    Tuo kortti on kiva, sillä mikäs sen mukavampaa kuin että on käyttöä myös muulloin.

    VastaaPoista
  2. Olipas hieno yllätys :)
    Oikein Hyvää Joulun aikaa!

    VastaaPoista
  3. Ellu, Sipi ja Marjut: Minä olen edelleen oikein iloinen tästä paketista! :)

    VastaaPoista
  4. Olipas hieno paketti! Onneksi olkoon!

    VastaaPoista
  5. Mulle ei pidä sanoa, ettei ole kiirettä :-)

    Mukavaa kuitenkin, että paketti ilahdutti sinua. Kaipa tässä sen verran voi omaa häntäänsä nostaa ja kertoa, että lankaa lukuunottamatta kaikki on itsetehtyä.

    Hauskaa vuoden jatkoa!

    VastaaPoista
  6. Malli: Kiitos! :)

    Tintti: Hyvinhän tämä ehti! Jaa-a, itse olet siis tehnyt nämä kaikki (paitsi langat), aivan upeita töitä kaikki.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Se saa minut iloiseksi.