Pari viikkoa sitten lähetin Novitalle reklaamaation Puro-langan epätasaisuudesta. Sitä ilmeni ponchoa tehdessäni muutamissa kerissä vähäisessä määrin, mutta yhdessä sitä oli minusta liikaa. Sen kerän lopun siis lähetin Novitalle ja nyt jo sain vastauksen.
Hyvityksenä sain neljä kerää Puro-lankaa, sitä samaa Takkatuli-väriä kuin lähetämäni lankakin oli.
Tässä saamani saatekirje
Paljon on moitittu Novitaa hitaaksi vastaajaksi yhteydenottoihin, mutta tämän yhden kokemukseni perustella en voi yhtyä moitteisiin. Lähetin sinne ensin asiasta s-postia, johon sain vastauksen samana päivänä. Ja tämänkin vastauksen sain mielestäni ihan kohtuullisessa ajassa. Olen tyytyväinen ainakin tähän palveluun.
Se on sitten taas viikonloppu ja lokakuu alkaa olla puolessa välissä. Taitaa tulla talvi, mutta ensin on ainakin kässämessut Oulussa. Sinnepä askeleeni vienevät huomenna.
Hyvää viikonloppua kaikille!
Paljon on moitittu Novitaa hitaaksi vastaajaksi yhteydenottoihin, mutta tämän yhden kokemukseni perustella en voi yhtyä moitteisiin. Lähetin sinne ensin asiasta s-postia, johon sain vastauksen samana päivänä. Ja tämänkin vastauksen sain mielestäni ihan kohtuullisessa ajassa. Olen tyytyväinen ainakin tähän palveluun.
Se on sitten taas viikonloppu ja lokakuu alkaa olla puolessa välissä. Taitaa tulla talvi, mutta ensin on ainakin kässämessut Oulussa. Sinnepä askeleeni vienevät huomenna.
Hyvää viikonloppua kaikille!
Hei, kiva kuulla hyvästä palvelusta. Siinä on yksi syy, miksi mielelläni käytän Novitaa, kotimaista, tarpeen tullen on helppo reklamoida:)
VastaaPoista-tarjah-, se onkin hyvä syy käytää Novitan lankoja. :)
PoistaMinulla on hyvät kokemukset Novitasta. Olen joskus antanut heille palautetta, ja saanut vastauksen vuorokauden sisällä. Joskus olen antanut myös positiivista palautetta, kun siihen on ollut aihetta, koska minusta ei ole reilua, että laitetaan palautetta vaan silloin, kun on jotain valittamista.
VastaaPoistaUskoisin, että kun palautteen antaa asialliseen sävyyn, niin siihen tulee vastauskin helpommin. Jos palautteen sävy on annettu tyyliin: "Olette ihan p***a firma, en ikimaailmassa enää tule ostamaan teidän tuotteitanne", niin eipä siihen varmasti huvita juuri vastatakaan.
Minä annan kyllä aina firmalle reklamaatiota, jos tuote ei miellytä minua, ja yleensä firmoista tulee ihan reiluja hyvityksiä. Sinäkin olet kyllä saanut todella paljon hyvitystä, jos epätasaisuutta tosiaan oli vain yhdessä kerässä. Hyvää palvelua Novitalta!
MariJ, totta haastat! :) Minä en ole aiemmin reklamoinut langoista, mutta joistakin muista tuotteista kyllä. Ja aina olen saanut hyvän kohtelun.
PoistaKyllä aina kannattaa reklamoida, jos tuotteessa on jotain vikaa! Myös positiivinen palaute on paikallaan, sitä pitäisi muistaa joskus antaa! Olen samaa mieltä kuin MariJ.
VastaaPoistaMukavaa messuilua huomiseksi! Ja terveisiä tutuille, jos sattuu näkymään!
Marleena, niinhän se on. Ja tuo positiivinen palaute pitäisi muistaa useammin. :)
PoistaTuo on oikeanlaista asiakaspalvelua. Varsinkin tuo pahoittelukirje ja hyvitys. Itse en ole joutunut antamaan palautetta Novitalle. Joskus aikanään lapset eivät saaneet Kinderin suklaamunan lelua kasaan, ja voi hyvänen aika sitä suklaan ja kasattujen lelujen määrää, mikä meille tuli reklamaation jälkeen. Harmikseni lelut ovat sen jälkeen aina olleet kasattavissa :D
VastaaPoistaEnkuli, minä vielä pärjään tämän lankamäärän kanssa, sentään! ;D
PoistaHyvä juttu, palvelu pelaa, kun on kotimainen perheyhtiö. Olisitkohan saanut noin pikaisen palautteen, jos kyseessä olisi ulkomainen firma.
VastaaPoistaPirle, ja olisi muuten saattanut jäädä reklamoimattakin, jos ulkomaankielelleä olisi pitänyt ruveta vääntämään. ;D
Poista