Tervetuloa Lankapirttiin!

Oli kiva, kun poikkesit pirttiini. Toivottavasti viihdyt täällä ja tulet toistekin.
Suurin osa kuvistani suurenee klikkaamalla niitä.

maanantai 23. helmikuuta 2009

Siilien muutto ennen Kevätsopan keittoa

Lankapirttiin pesiytynyt siiliperhe on kärsinyt eilen muuttotappion, kun neljä sen jäsentä muutti toiseen taloon Annan ja Marian hoteisiin. Riemukkaan vastaanoton saivatkin! Maria itse ei ollut paikalla, mutta veli hoiti sisarensa puolesta vastaanoton oikein hyvin. Eipä mennyt pitkään, kun Annan siilit saivat nimet Simo ja Simppa. Ja luulenpa, että Marian siileilläkin on jo nyt nimet.


Tässä siilit esiintyvät riemastuneelle yleisölleen.



Lopuksi ne vielä lauloivat pienen lurituksen!





Innostuinpa sitten minäkin lähtemään mukaan Virkkausringin Kevätsopan keittoon. Enempihän minä olen tehnyt neuleita, mutta nyt kuului kutsu tähän suuntaan. Aikaahan on tuo pari kuukautta. Minulla on ollut mielessä tehdä joitain virkkausjuttuja, niin ajattelin, että porukan innoittamana varmemmin saan ne tehtyä. Taisinpa vielä päästä mukaan viimeisten joukossa juuri ennen kuin ringin maksimimäärä täyttyi, joten sekin antanee pontta suunnitelmilleni.



Kevään tuntua alkaa vähitellen olla ilmassa ja sitä voimistaakseni ostin kauppareissulla pari uutta santtua itselle.


Eikö olekin aika mukava väritys! Molemmat ovat samanvärisiä ja juuri tuo väri sai minut innostumaan näistä. Nuppujakin on molemmissa ihan mukavasti, joten toivon näiden ilahduttavan meitä ainakin muutamia viikkoja.

4 kommenttia:

  1. Kyllä lapset on varmaan olleet iloissaan saadessaan siilit hoteisiinsa!
    Kaunis väritys tosiaan santuissa, minäkin olen intoutunut ostamaan santtuja kaupasta, kun ovat olleet niin terhakannäköisiä ja edullisia(niitä on vilahdellutkin kuvissani somisteena) mutta tuota väriä ei VIELÄ minulla ole. Yritän hoitaa niitä nyt kaiken sääntöjen mukaan että viihtyisivät ja kukkisivat pitkään.

    VastaaPoista
  2. Santut ovat kyllä kukkaikkunan mukavia piristäjiä niin moni-ilmeisä ne ovat. Minun kokemuksen mukaan santtuja ei tarvii kovin tehokkaasti hoitaakaan ja silti kukkivat.

    VastaaPoista
  3. Mitä ,joko niitten Santtujen jo taas pitäis kukkia! Taitaa olla jälleen se aika,että pikkuhiljaa mä aln puhella niille...:D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Se saa minut iloiseksi.